پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم امام جمعه شهرستان رباط كریم : اداره ورزش و جوانان پیگیر مطالبات جامعه ورزشی شهرستان باشد
سه‌شنبه, 1 آبان 1403
عنوان گروه خبري / روابط عمومی(حوزه شهردار) .
  • ساعت : ۱۰:۴۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ 
  • کد خبر : ۳۶۱۲
امام جمعه شهرستان رباط كریم : اداره ورزش و جوانان پیگیر مطالبات جامعه ورزشی شهرستان باشد
به مناسبت هفته تربیت بدنی مسئولین هیئات و مربیان ورزشی شهرستان با حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم دیدار کردند.

 

در این دیدار که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان و مسئولین هیئات و مربیان ورزشی شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین ترابی با انتقاد از توزیع ناعادلانه امکانات و زیرساخت های ورزشی در استان گفتند: شهرهای حاشیه تهران تحت الشعاع تهران واقع شده و جزء محرومترین شهرهای کشور هستند.

امام جمعه شهرستان رباط کریم با تقدیر از هیئات ورزشی عنوان نمودند: اعضای هیئات ورزشی شهرستان رباط کریم بدون هیچگونه حمایتی از جانب اداره ورزش ، تاکنون ایثارگرانه کار کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی ادامه داد : مطالبات و خواست های هیئات ورزشی باید به جد توسط اداره ورزش و جوانان پیگیری شود.

امام جمعه شهرستان در پایان راهکارهای خود را برای برون رفت از مسائل فعلی بیان داشته و ادامه دادند: به منظور حمایت از هیئات ورزشی ، اماکن ورزشی به جای اشخاص به هیئت های ورزشی با قیمت پایین اجاره داده شود و از خیرین برای تقویت زیرساخت های ورزشی کمک گرفته شود.

 

منبع خبر
اداره روابط عمومی
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0