پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم امام جمعه شهرستان رباط كریم: ترویج فرهنگ غربی،فمینیستی عامل اصلی كاهش رشد جمعیت در كشور است
سه‌شنبه, 1 آبان 1403
عنوان گروه خبري / روابط عمومی(حوزه شهردار) .
  • ساعت : ۱۷:۲۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ 
  • کد خبر : ۳۵۹۹
امام جمعه شهرستان رباط كریم: ترویج فرهنگ غربی،فمینیستی عامل اصلی كاهش رشد جمعیت در كشور است
حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در جلسه شورای فرهنگ عمومی ترویج فرهنگ غربی را عامل اصلی فروپاشی خانواده ها خواندند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم در نشست اخیر این شورا با اشاره به مصوبات جلسه قبل شورای فرهنگ عمومی در خصوص برنامه‌ ریزی ادارات و نهادها در زمینه افزایش رشد جمعیت، دلایل کاهش جمعیت را نفوذ فرهنگ غرب در لایه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی مردم عنوان نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه  غرب به تبعات منفی فمنیسم پی برده و سعی در بازگشت از این مسیر غلط دارد، اظهار داشتند: غربی ها نسخه ویرانگر خود را در لفافه شعارهای ظاهراً زیبا به کشورهای هدف تجویز کرده اند که باید به جد با این تهاجم برخورد کرد.

رئیس و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم در پایان ضمن تأکید دوباره بر بازگشت به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی به بررسی عملکرد نهادهای مختلف شهرستان در خصوص مصوبات جلسه قبل شورا در زمینه افزایش نرخ رشد جمعیت در سطح شهرستان پرداختند.

 

منبع خبر
اداره روابط عمومی
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0