پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم توسعه سالن ورزشی در ورزشگاه شهدا
يکشنبه, 18 شهريور 1403
عنوان گروه خبري / معاونت فرهنگی اجتماعی .
  • ساعت : ۰۸:۱۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ 
  • کد خبر : ۳۴۱۷
‍ اینانلو عضو شورای اسلامی رباط کریم خبر داد: سالن تمرین قوی ترین مردان در رباط کریم به زودی افتتاح می شود
توسعه سالن ورزشی در ورزشگاه شهدا
بهمن اینانلو عضو شورای اسلامی شهر رباط کریم با اعلام اینکه سالن تمرین قوی ترین مردان در رباط کریم به زودی آغاز به کار می کند، گفت: با نظارت و پیگیری شهردار محترم شهرمان، در مجموعه ورزشی عطریاس که در حال تکمیل شدن نهایی است، سالن تمرین قوی ترین مردان و همچنین خانه کشتی نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.


اینانلو که دارای عناوین قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد استانی و کشوری برخوردار است و مربی درجه یک ملی از فدراسیون کشتی کشورمان را دارد، تصریح کرد: با مصوبات ورزشی که اخیرا در پارلمان شهری داشتیم، تصمیم برآن گرفته شد تا یک گرم خانه و سالن گرم وزنه برداری در مجاورت مجموعه ورزشی شهدا نیز ساخته شود. همچنین درمصوباتی با حمایت های مالی از تیم های ورزشی ( والیبال، فوتبال، بسکتبال، بدمینتون و..) شهرمان نیز موافقت و انجام گرفت.

نائب رئیس هیات کشتی شهرستان رباط کریم، ادامه داد: با تاکید شهردار محترم و همراهی و همدلی شورای اسلامی شهرمان مصمم هستیم تا موضوعات ورزشی به خصوص کشتی و ورزش باستانی و پهلوانی این شهرستان را پویا و فعال تر از گذشته داشته باشیم. چرا که این کهن شهر شایستگی ها و پتانسیل های زیادی برای ارایه در میادین کشوری و بین المللی دارد.

اینانلو یکی از دغدغه های جاری شهر رباط کریم را نداشتن پارک سوار تاکسیرانی دانست و گفت: امیدوارم با تلاش و همتی که مدیریت شهری در ماههای اخیر از خود نشان داده است در کنار داشتن پایانه اتوبوس رانی که در شهرک آبشناسان در حال تکمیل شدن نهایی است، از داشتن پایانه تاکسیرانی نیز برخوردار شویم تا کمتر شاهد ترافیک شهری و..باشیم. یکی از دغدغه های بنده احداث شهرک اداری هست که پیگیر هستیم تا با حمایت و راهنمایی اساتید و بزرگان شهر به فکر تملک و افتتاح شهرک اداری  نیز باشیم. در پایان از حمایت های بی دریغ پدر معنوی شهرمان حجت السلام ترابی و شهردار دلسوز دکتر الهیاری ودیگر مسئولان کمال تقدیر و تشکر دارم.

 

منبع خبر
روابط عمومی
امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0