پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم ‍با بازنگری طرح تفصیلی شاهد معماری یكدست و استاندارد در كهن شهر رباط كریم خواهیم بود
يکشنبه, 18 شهريور 1403
عنوان گروه خبري / معاونت خدمات شهری .
  • ساعت : ۰۹:۲۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ 
  • کد خبر : ۳۴۰۳
رئیس شورای اسلامی شهرستان رباط کریم عنوان کرد: جعفری: اقدامات دکتر اله یاری، در جهت رفاه مردم شهرمان است
‍با بازنگری طرح تفصیلی شاهد معماری یكدست و استاندارد در كهن شهر رباط كریم خواهیم بود
منوچهر جعفری عضو شورای اسلامی شهر رباط کریم با اشاره به اینکه در ۱۱ ماه اخیر طرح ها و پروژه های ماندگاری به همت مدیریت شهری در این کهن شهر به اجرا رسیده است، گفت: خوشبختانه با تلاش ها و زحمات دکتر اله یاری و تیم همراهشان، پروژه های مهمی در مناطق مختلف شهری به اجرا رسیده و شاهد توسعه متوازن در سراسر این شهر هستیم.

کما اینکه در مناطق منفصله شهری همچون، سفیدار، شترخوار، نوده، آلارد علاوه برافتتاح زمین چمن مصنوعی، ایجاد رمپ و لوپ، آسفالت محلات شاهد ایجاد بوستان و سالن های ورزشی و.. هستیم. امیدوارم با اختصاص کد روستایی به مناطق منفصله بتوان خدمات بیشتری در این مناطق ایجاد کرد.


عضو شورای اسلامی شهر رباط کریم، ادامه داد: ایجاد عابررو در زیرگذرهای شهری مانند زیرگذرهای گرجی، شیرین در، تقی آباد و.. از دیگر اقدامات سازنده شهرداری و شورای اسلامی است که شهروندان عزیز بتوانند به سهولت دراین معابر تردد داشته باشند و همچنین شاهد آبگرفتگی این دست از معابر شهری نباشیم.


رئیس شورای اسلامی شهرستان رباط کریم(نصیرشهر، پرند و رباط کریم) با ابراز خرسندی و تقدیر و تشکر از دکتر اله یاری در افتتاح ساختمان جدید پارلمان شهری، گفت: چه خوب است تا با افتتاح این ساختمان جدید، علاوه بر استقرار شورای فعلی شهر رباط کریم، شاهد استقرار شورای اسلامی شهرستان رباط کریم نیز باشیم تا این ساختمان مرکزیت سیاسی و مدیریت شهری نیز داشته باشد.

خزانه دار و عضو کمیسیون بند ۲۰ صنوف مزاحم شورای رباط کریم با بیان اینکه کهن شهر رباط کریم نیازمند معماری یکدست در ساخت و سازهای خود است، گفت: امیدوارم با تلاش ها و اقدامات سازنده مجموعه شهرداری بتوانیم در کنار توسعه شهری و عمرانی، که رفاه مردم و رضایت آنها را دنبال می کند، شاهد معماری یکدست ساخت و سازهای شهری باشیم تا در کنار زیبا شدن سیما و منظر عمومی، ساختمان های جدید نیز در کنار داشتن پارکینگ از استانداردهای لازم بصری نیز برخوردارباشند. موضوعی که در طرح تفصیلی شهر دیده شده است و با بازنگری آن می توان شاهد این گونه رویدادهای خوشایند در شهرمان باشیم.

منبع خبر
روابط عمومی
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0