پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم تمام وعده‌های مدیریت شهری رباط‌كریم اجرایی شده است
يکشنبه, 18 شهريور 1403
عنوان گروه خبري / معاونت خدمات شهری .
  • ساعت : ۰۸:۴۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ 
  • کد خبر : ۳۳۸۷
۷۰ پروژه شهری با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد در این دوره مدیریت شهری
تمام وعده‌های مدیریت شهری رباط‌كریم اجرایی شده است
اله‌یاری شهردار رباط‌کریم: امروز ۱۷۵ میلیارد تومان پروژه شامل کلنگ‌زنی بوستان آبشناسان و شهربازی آبشناسان و افتتاح بوستان آموزش و ترافیک کودکان و ساختمان شورای اسلامی است که در کنار آن ۵۰ میلیارد تومان پروژه‌های ساماندهی معابر نیز بهره‌برداری شد.

امروز علاوه بر پروژه‌های شاخص سطح شهر، در مناطق منفصل شهری نیز پروژه‌های خوبی در دست اجراست و امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که خدمات مدیریت شهری در گوشه گوشه شهر از نوده تا اَلارد و پرندک گسترده است و اعتقاد داریم مناطق منفصل و کمتربرخوردار باید بیشتر دیده شوند و توسعه متوازن و توزیع عادلانه منابع و امکانات در راستای جلب رضایتمندی شهروندان در دستور کار است.

امروز اگر اتفاقی در سطح شهر می‌افتد ناشی از همدلی و وفاق تمامی مسئولان شهرستانی، همکاران ما در شورای اسلامی و شهرداری، شهروندان شریف و اصحاب محترم رسانه است و امروز با صراحت کلام عرض می‌کنم که تمام وعده‌های مدیریت شهری رباط‌کریم اجرایی شده یا در دست اجراست.

۷۰ پروژه کلان و خرد با اعتبار ۹ هزار میلیارد ریال در مجموع تعریف شد که بیش از ۳۰ پروژه بهره‌برداری شده و الباقی در حال اجراست و در کنار آن پروژه‌های سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی به اعتبار ۵ هزار میلیارد ریال نیز تعریف شده و قول می‌دهیم تا پایان سال تمامی این پروژه‌های مذکور به بهره‌برداری برسند و در اختیار شهروندان قرار گیرند.

امروز به تمامی همکاران و تیم معاونین و مدیران شهرداری افتخار می‌کنیم که به صورت هماهنگ و سیستمی در حال کار و انجام وظایف هستند و ما امروز خود را پاسخگوی شهروندان می‌دانیم و سعی در نهادینه سازی این فرهنگ در کنار شفافیت داشته‌ایم.

منبع خبر
روابط عمومی
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0