پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم شروع افتتاحیه مسابقات والیبال 16 شهریورماه
دوشنبه, 26 شهريور 1403
عنوان گروه خبري / معاونت فرهنگی اجتماعی .
  • ساعت : ۱۱:۳۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ 
  • کد خبر : ۳۵۰۹
به همت شهرداری رباط کریم مسابقات بزرگ والیبال در 4 رده سنی برگزار می شود
شروع افتتاحیه مسابقات والیبال 16 شهریورماه
نشاط و سرزندگی در رباط کریم از مهمترین موضوعاتی است که در سرفصل برنامه های فرهنگی و اجرایی شهرداری این کهن شهر قرار دارد و پس از افتتاح مجموعه ورزشی شهدای داودیه که مجهز به زمین های فوتبال، والیبال و بسکتبال است، معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رباط کریم در نظر دارد تا یک دور مسابقات والیبال در چهار رده سنی، در مجموعه ورزشی شهدای داودیه و همچنین سالن سردار شهید سلیمانی برگزار نماید.

از این رو قرعه کشی یک دور مسابقات والیبال با حضور آقای علی بهارلو ریاست شورای اسلامی شهر، آقای سفیداری از پیشکسوتان عرصه والیبال شهرستان و مهندس محسن درختی معاون واحد فرهنگی ورزشی شهرداری و مهندس حسن کیا مدیر فضای سبز شهرداری، برگزار شد.

در این نشست ورزشی، مقرر شد تا فضای باز زمین والیبال شهدای داودیه در نیمه دوم شهریورماه (16 شهریورماه) میزبان افتتاحیه این دور از مسابقات باشد. همچنین سالن شهید سردار سلیمانی میزبان مسابقات والیبال رده نونهالان و نوجوانان تعیین شد.

گفتنی است، افزایش نشاط، آراستگی شهری و پویایی و سرزندگی ازمهترین سرفصل های شهرداری رباط کریم است که با پیگیری و نظارت دکتر اله یاری شهرداراین کهن شهر ، گام های موثری در جهت توسعه و ساخت زیرساخت های ورزشی و برگزاری برنامه های متنوع ورزشی برداشته می شود.

منبع خبر
اداره روابط عمومی
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0