پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم دكتر اله‌یاری: تیم فوتبال گلچین امروز به یك هویت و نماد برای رباط‌كریم بدل شده است
يکشنبه, 18 شهريور 1403
عنوان گروه خبري / معاونت فرهنگی اجتماعی .
  • ساعت : ۰۸:۲۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ 
  • کد خبر : ۳۴۲۰
نشست صمیمانه بازیکنان و دست‌اندرکاران باشگاه ورزشی گلچین
دكتر اله‌یاری: تیم فوتبال گلچین امروز به یك هویت و نماد برای رباط‌كریم بدل شده است
نشست صمیمانه دست‌اندرکاران و عوامل تیم فوتبال باشگاه گلچین کهن‌شهر رباط‌کریم با بازیکنان تیم، مربیان و اعضای کادر فنی، دکتر اله‌یاری مدیرعامل باشگاه،رئیس و اعضای شورای اسلامی، امیرآبادی بازیکنان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و جندقی رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری در فرهنگسرای معلم برگزار شد.

 دکتراله‌یاری شهردار رباط کریم در این نشست گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در مجموعه شهرداری افتاده و شهرداری رباط‌کریم پیشگام در میان ۴۶ شهرداری استان تهران است؛ به خصوص که شعار آراستگی و نشاط شهروندی سرلوحه کار ما است و موفق شدیم با تیم فوتبال گلچین پیشگام در عرصه ورزش شهرستان باشیم.

 وی با اشاره به عوامل پیروزی در مسابقات ورزشی، افزود: امیدوارم در تنها بازی باقی مانده، تیم گلچین گام آخر را محکم بردارد و نشان دهد می‌تواند تا آخر بماند و بایستی با همدلی و یکصدایی آن را محقق کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه گلچین با اشاره به اینکه هفته آینده فضای روباز والیبال و بسکتبال در مجموعه فخرالملوک را افتتاح می کنیم، بیان‌کرد: امروز شهروندان شهرستان رباط کریم یک تیم گلچین دارند که به عنوان یک هویت برای شهر تبدیل شده است و ما موظف هستیم برای افتخار این کهن‌شهر تلاش کنیم.

منبع خبر
روابط عمومی
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0