پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم مراكز فرهنگی برای تاثیرگذاری نیازمند حضور كارگزاران شایسته و هم‌جنس هستند
شنبه, 6 مرداد 1403
عنوان گروه خبري / معاونت عمرانی .
  • ساعت : ۰۹:۴۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ 
  • کد خبر : ۳۳۳۹
شهروندان رباط‌کریم در ۷ ماه اخیر معنای واقعی خدمت شهرداری را حس کرده‌اند
مراكز فرهنگی برای تاثیرگذاری نیازمند حضور كارگزاران شایسته و هم‌جنس هستند
حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم: در رابطه با فعالیت‌های مختلف شهرداری در طول ۷ ماه اخیر، شهروندان شریف رباط‌کریم با تمام وجود معنای خدمت را حس کرده‌اند و مصداق بارز انجام ماموریت خدمت از نگاه امام خمینی(ره) در شهرستان رباط‌کریم، شهردار شهر است که تمام اقشار مردم حس می‌کنند که شهردار و تیم‌کاری وی هدفشان جز خدمت نیست.

در طول ماه‌های اخیر بسیاری از طرح‌هایی که جزء مطالبات مهم مردم شریف شهر بود، به بهره‌برداری رسیده یا در حال اجراست و یکی از آن‌ها موضوع بازسازی و تجهیز این مرکز فرهنگی است که به حق یکی از شاهکارهای دوستان در شهرداری است.

امروز به همت دکتر اله‌یاری و همکاران این مرکز فرهنگی بازسازی و مجهز شده است و مراکز فرهنگی یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار حوزه فرهنگ محسوب می‌شوند و تاثیرگذاری این مراکز البته وابسته به حضور منابع و کارگزاران فرهنگی غنی و شایسته است.

دهه کرامت فرصت بسیار مغتنمی برای مراکز فرهنگی ما برای ترویج فرهنگ رضوی و تبیین جایگاه زن به مناسبت میلاد کریمه اهل‌بیت(س) است و ما باید با توجه به اهداف این نامگذاری‌ها به سمت فائق‌آمدن بر معضلات فرهنگی و اجتماعی حرکت کنیم.

منبع خبر
اداره روابط عمومی
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0