پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم امام جمعه شهرستان رباط كریم: برای رسیدن به جامعه آگاه و‌پیشرو باید از آموزش و‌پرورش حمایت شود
Friday, September 20, 2024
categorytitle / روابط عمومی(حوزه شهردار) .
  • time : 10:28
  • Date : Sun Sep 15, 2024
  • news code : 3532
امام جمعه شهرستان رباط كریم: برای رسیدن به جامعه آگاه و‌پیشرو باید از آموزش و‌پرورش حمایت شود

 حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان رباط کریم در جلسه شورای آموزش و پرورش بر لزوم حمایت همه جانبه از آموزش و پرورش توسط دولت و سازمان‌های غیر دولتی تاکید کردند.

ایشان با بیان اینکه اساس توسعه همه جانبه، توسعه منابع انسانی است، تصریح نمودند: برای تربیت نسلی مبتکر، خلاق،تأثیرگذار و آگاه که تضمین کننده آینده درخشان برای نظام و کشور باشد، باید به آموزش و پرورش توجه ویژه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان گذشته کشور در حذف و تضعیف معاونت پرورشی گفتند: دشمنان ایران اسلامی امروز برای انحراف نسل جوان و نوجوان ما سرمایه گذاری هنگفت کرده اند اما ما نتوانستیم متناسب با هجمه فکری و فرهنگی دشمن، برای نسل جوان و نوجوان ایرانی مصونیت ایجاد کنیم.

امام جمعه شهرستان رباط کریم با بیان اینکه در بحث تربیتی جوانان و نوجوانان، دچار عقب ماندگی مزمن هستیم، اظهار داشتند: در ابتدای انقلاب در بحث پرورش، نیروهای خوب و مجرب وارد آموزش و پرورش شدند و اعتبار خوبی نیز برای این منظور تخصیص یافت ، اما بعدها در برخی مقاطع مسئولینی آمدند که هدف آنها دین زدایی از مدارس بود و امروز ما نتیجه عملکرد آنها را می‌بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی موفقیت نظام آموزشی در نیل به اهداف خطیر تربیتی را در دسترس خوانده و تأکید کردند: فرهنگیان ما در حوزه آموزش و تربیت جانانه تلاش می کنند اما برای نتیجه بخشی این تلاشها لازم است از آموزش و پرورش از طریق دولت در عرصه اعتبارات حمایت شود هم از طرف نهادها و سازمان های مختلف به آموزش و پرورش کمک شود.

news source
اداره روابط عمومی
Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0