پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم دكتر اله‌یاری: از امروز آماده افتتاح پروژه‌های پربار دیگر در مهرماه می‌شویم
Tuesday, October 22, 2024
categorytitle / روابط عمومی(حوزه شهردار) .
  • time : 08:49
  • Date : Wed Sep 18, 2024
  • news code : 3536
افتتاح ۴ پروژه جدید شهرداری رباط‌کریم با اعتبار ۱۳۵۰ میلیارد ریال
دكتر اله‌یاری: از امروز آماده افتتاح پروژه‌های پربار دیگر در مهرماه می‌شویم
دکتر حمیدرضا اله‌یاری شهردار رباط‌کریم: بنابر قول و قرار با شهروندان برای افتتاح چندین پروژه عمرانی در هر ماه، امروز نیز به لطف خداوند و همت بلند مجموعه شهرداری رباط‌کریم، ۴ پروژه عمرانی و زیربنایی با ارزش ۱۳۵ میلیارد تومان افتتاح شد که شامل بوستان خطی آبشناسان، بوستان بهار سفیدار، بهسازی خیابان مهر سفیدار و خانه کشتی رباط‌کریم بود.

بوستان خطی آبشناسان در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع در راستای خدمت‌رسانی به مهمانان و به ویژه مسافرین و زائران اربعین حسینی بود و در محله سفیدار نیز با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری در راستای توسعه متوازن و توزیع عادلانه منابع و امکانات نسبت به تعریف و اجرای پروژه‌های مختلف گام برداشتیم که تا پیش از دوره فعلی تقریبا شهرداری در مناطق منفصل خدمت خاصی ارائه نکرده بود.

در محله سفیدار نیز نخستین بوستان آن افتتاح شد و در پروژه خیابان مهر نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، تمام خیابان خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت شد و تمام جداول نیز برای رفع آبگرفتگی و هدایت آب‌های سطحی اصلاح و بازسازی شد.

شهر رباط‌کریم در ورزش حرف زیادی برای گفتن دارد و سالن خانه کشتی نیز در راستای توسعه و پیشرفت ورزش اول کشور در ۸ ماه تعریف و اجرایی شد و انشالله از امروز آماده افتتاح پروژه‌های پربار دیگر در مهر ماه خواهیم شد.

news source
اداره روابط عمومی
Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0