پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم از تحقق وعده بوستان برای سفیدار تا بهره‌برداری خانه كشتی رباط‌كریم
Thursday, September 19, 2024
categorytitle / معاونت عمرانی .
  • time : 16:31
  • Date : Sun Sep 15, 2024
  • news code : 3534
پنجمین قرار افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری رباط‌کریم با حضور استاندار تهران
از تحقق وعده بوستان برای سفیدار تا بهره‌برداری خانه كشتی رباط‌كریم
هفته وحدت امسال برای شهر رباط‌کریم با افتتاح و بهره‌برداری از ۴ پروژه جدید عمرانی و زیربنایی شهرداری رباط‌کریم شیرین‌تر خواهد بود و دوشنبه ۲۶ شهریور ماه با حضور دکتر فخاری استاندار تهران نوبتی دیگر از قرار افتتاح پروژه‌های عمرانی دکتر اله‌یاری و مجموعه شهرداری با شهروندان کهن‌شهر رباط‌کریم تجدید خواهد شد.

 در محله سفیدار که طی ماه‌های گذشته توجه ویژه مدیریت شهری رباط‌کریم در راستای کاهش فاصله خدمات‌رسانی و ارتقا سرانه‌ها نسبت به آن معطوف شده است، بوستان این محله که اسفندماه سال گذشته کلنگ آن به زمین خورده بود، به افتتاح خواهد رسید و همچنین پروژه ساماندهی و آسفالت خیابان مهر در پاسخ به مطالبات شهروندان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 در بخشی دیگر در تداوم توسعه پرشتاب زیرساخت‌های ورزشی طی ۱۰ ماه اخیر در راستای برنامه محوری نشاط شهروندی، سالن خانه کشتی جهان پهلوان تختی شهر رباط‌کریم بعد از ۸ ماه کار اجرایی مستمر به افتتاح خواهد رسید و در اختیار توسعه ورزش اول کشور در این شهرستان قرار خواهد گرفت.

 گامی دیگر از توسعه سرانه فضای سبز شهری نیز با افتتاح پروژه بوستان خطی آبشناسان همراه خواهد بود تا در کنار پروژه سرمایه‌گذاری شهربازی آبشناسان عامل محرکی برای توسعه و پیشرفت دوچندان منطقه باشد.

Average :  5.00 |  Submitted :  1

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0