پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم ‍دكتر اله یاری: فضای سبز رباط كریم به بیش از ۲۲۰ هكتار رسید
Sunday, September 8, 2024
categorytitle / سازمان فضای سبز .
  • time : 10:40
  • Date : Wed Jul 24, 2024
  • news code : 3412
افزایش سرانه فضای سبز رباط کریم ۲۱ متر مربع برای هر شهروند
‍دكتر اله یاری: فضای سبز رباط كریم به بیش از ۲۲۰ هكتار رسید
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط کریم، دکتر حمیدرضا اله یاری شهردار رباط کریم از افزایش سرانه فضای سبز رباط کریم به ۲۱ متر برای هر شهروند خبر داد و عنوان کرد: با اقداماتی که در طول ۸ ماه اخیر در توسعه فضای سبز صورت گرفته می توان سرانه فضای سبز این کهن شهر برای هر فرد را ۲۱ متر دانست.

سکاندار مدیریت شهری رباط کریم با بیان اینکه در طول ماههای اخیر، موفق شدیم ۷ هزار متر مربع فضای سبز در بوستان ترافیک ایجاد کنیم، تصریح کرد: توسعه فضای سبز در کهن شهر رباط کریم در دستورجدی کار است. توسعه فضای سبز در پارک سفیدار ۳۳۰۰ متر مربع رسیده است و افزون بر بلوار دانشجو که 6 هزار متر مربع فضای سبز محسوب می شود در بلوار امامزاده محمد تقی نیز ۱۲۰۰ متر مربع اقدام به توسعه فضای سبز کردیم. فضاهایی که با خاک ریزی اصولی تا ۷۰ سانتیمتر برای کاشت درختان و درختچه های این بلوارها انجام شده است.

اله یاری با اشاره به اینکه، توسعه فضای سبز بوستان ملل و انرژی نیز دردستور کار شهرداری است، اظهار داشت: تلاش و کوشش ما براین است تا به زودی گلخانه اصغرآباد را به پایانه گل و گیاه در جنوب غربی استان تهران تبدیل کنیم.

news source
روابط عمومی
Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0