پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم فعال كردن دوباره آب نماهای شهری
Sunday, September 8, 2024
categorytitle / سازمان فضای سبز .
  • time : 08:06
  • Date : Sun Jul 21, 2024
  • news code : 3406
حسن کیا: توسعه جاده سلامت در بلوار مصلی رباط کریم
فعال كردن دوباره آب نماهای شهری
مسئول سازمان فضای سبز شهرداری رباط کریم از توجه جدی به توسعه جاده سلامت در بلوار مصلی رباط کریم، خبر داد و گفت: از دیماه ۱۴۰۲ و با حکم دکتر اله یاری شهردار رباط کریم به عنوان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری معرفی شدم و موفق شدیم با شروع کارهای پایه ای در عرصه آبیاری، کود دهی، کاشت، مبارزه با آفات، سم پاشی، هرس درختان و توسعه فضای سبز که سال ها فراموش شده بود، آراستگی و سرزندگی دوباره به درختان و فضاهای سبز بدهیم.

این جوان با انگیزه و دوستدار توسعه استاندارد فضای سبز کهن شهر رباط کریم، ادامه داد: به روز رسانی گلخانه شهرداری رباط کریم در خیابان دادگستری از دیگر فعالیت های اخیر ما است که این فضا که به انبار ضایعات فضای سبز تبدیل شده بود، را بازسازی کردیم و گلهای فصلی خودمان را در این مکان، تولید و تکثیر می کنیم.


وی، با اشاره به اینکه مبارزه بیولوژیکی با حشرات و آفات با استفاده از رل زرد که جاذبه حشرات است در دستور کار ما قرار گرفته، یادآور شد: بهره برداری و نوسازی پارک بانوان که چند سالی به فراموشی سپرده شده بود را با دعوت از کارشناسان متخصص و آشنا به کار، دوباره بازسازی، گل کاری و بازپیرایی کردیم، حتی در این پارک اقدام به برگزاری کلاس های جامعه شناسی و روانشناسی کردیم و با استقرار کارشناسان مربوطه، سرزندگی و نشاط دوباره ای به این پارک دادیم.

دکتر کیا، ادامه داد: فعال کردن دوباره آب نماها از دیگر اقدامات ماههای اخیر سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری است که می توان به فعال کردن آب نمای میدان بهشتی، میدان مادر، آب نمای گل نرگس و.. اشاره کرد.


وی با اشاره به توسعه جاده سلامت در رباط کریم، یادآور شد: توجه جدی به توسعه جاده سلامت در بلوار مصلی رباط کریم که به بهترین شکل اجرایی کردیم و با کاشت ۵ هزار درخت و درختچه و همچنین بازسازی آب نمای مصلی، جلوه دیگری به آن بخشیدیم. فضایی که از دیرباز به محلی برای ورزش صبحگاهی شهروندان عزیز تبدیل شده و با بازپیرایی و بازسازی آن، نشاط و سرزندگی فزاینده ای گرفته است.

دکتر کیا در ادامه، با اشاره به تقدیر از پرسنل زحمتکش فضای سبز، افزود: دربخش حقوق و مزایای پرسنل زحمتکش فضای سبز توجه ویژه ای از سوی آقای شهردار صورت گرفته است و افزون بر افزایش حقوق این عزیزان، در مناسبت‌های مختلف با پرداخت بسته‌های حمایتی از زحمات آنها قدردانی می شود. هر چند بودجه فضای سبز نسبت به تعداد پرسنل و حجم بالای کار، در مقایسه با دیگر شهرهای اطراف پایین است اما با این وجود همیشه تلاش ما بر این بوده است تا قدردان پرسنل فعال و زحمتکشان این حوزه باشیم.

گفتنی است، «حسن کیا حیرتی» فرزند خطه شمال و دیار سرسبز مازنداران که موفق شده تحصیلات عالیه خود را در رشته فضای سبز دانشگاه گیلان به پایان برساند و اکنون مسئول سازمان فضای سبز شهرداری رباط کریم است.

 

news source
روابط عمومی
Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0