پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم نقش هدایتی دكتر اله یاری و موفقیت های جمعی شهرداری عالی است
Sunday, September 8, 2024
categorytitle / معاونت خدمات شهری .
  • time : 08:50
  • Date : Thu Jul 11, 2024
  • news code : 3389
رضایت بالای شهروندان از شهردار رباط کریم
نقش هدایتی دكتر اله یاری و موفقیت های جمعی شهرداری عالی است
حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه رباط کریم در مراسم افتتاح چندین پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رباط کریم، عنوان کرد: امروز شاهد شروع عملیات اجرایی چندین طرح در گوشه و گوشه شهر و توسعه متوازن شهری بودیم، طرح هایی که افتتاح و انجام آن راهگشای مردم است. باید تقدیر کنیم از خدمت صادقانه مجموعه مدیریت شهری و شهردار محترم.

 

وی با اشاره به اینکه امروز مردم رباط کریم از عملکرد شهری رضایت کامل دارند، تصریح کرد: مجموعه شهرداری و دکتر اله یاری عاشقانه و خالصانه خدمت کردند. اقدامات سازنده ایشان و معاونت های مختلف شهرداری و خدمات گسترده شهری، موجب رضایتی کامل از شهرداری شده است. به هر منطقه ای از شهرستان رباط کریم برویم رضایتمندی بالا است چرا که خدمات شهرداری را می بینند.

امام جمعه رباط کریم، با اشاره به اینکه در بحث سلامت دستگاه شهرداری نیز خدمات خوبی انجام گرفته است، افزود: اگرچه در گذشته با کمبود در آمد مواجه بودیم و شهرداری حتی برای پرداخت حقوق کارکنان و پرسنل با مشکل برخورد می کرد اما امروزه شاهد رضایتمندی کامل مردم و مجموعه شهری هستیم.

پدرمعنوی کهن شهر رباط کریم با بیان اینکه با مدیریت وهدایت دکتراله یاری نیروهای خوب شهرداری انگیزه پیدا کردند، گفت: دکتر اله یاری، هم و غمش خدمت به مردم است و پیشرفت شهر را در دستور کار دارد و این بالاترین اقدام است. نقش هدایتی مدیر مجموعه و موفقیت های جمعی عالی است و شاهد افتتاح به موقع و سرعت عمل شهرداری هستیم که قابل تحسین است.

news source
روابط عمومی
Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0