پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم اهدا روغن و لنت رایگان به ۱۰۰۰ تاكسی دار فعال سطح شهر/تقوی فرد: دكتر اله یاری بهترین شهردار تاریخ شهر رباط كریم
Sunday, September 8, 2024
categorytitle / معاونت حمل و نقل .
  • time : 09:23
  • Date : Thu Mar 14, 2024
  • news code : 3266
اهدا روغن و لنت رایگان به ۱۰۰۰ تاكسی دار فعال سطح شهر/تقوی فرد: دكتر اله یاری بهترین شهردار تاریخ شهر رباط كریم
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط کریم؛ صبح امروز جلسه ای با تاکسی داران این شهر به ریاست دکتر اله یاری شهردار و سرکار خانم تقوی فرد، عضو شورای شهر برگزار گردید.

🔹دکتر اله یاری شهردار رباط کریم در این جلسه اظهار داشت:با اقدامات خوبی که در مسیر توسعه شهر برداشته ایم در حوزه تاکسی رانی نیز اقدامات خوبی در حال انجام است که میتوان به ایجاد تعمیرگاه تخصصی تاکسی داران شهر در شهرک اشکانیه اشاره کرد.

🔹در ادامه این جلسه، مریم تقوی فرد،عضو شورای اسلامی شهر رباط کریم ضمن قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش گفت: تاکسی داری یکی از شغل های سخت و مهم بوده که زندگی روزمره اکثر افراد به این شغل مرتبط می باشد که در چند ماهه گذشته اقدامات خوبی جهت رفاه حال این عزیزان به همت شهردار و اعضای شورای شهر انجام شده است.
🔹عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد:به حمدالله با ورود دکتر اله یاری بعنوان شهردار کهن شهر رباط کریم، در همه حوزه ها رو به پیشرفت هستیم که میتوان به جرات گفت دکتر اله یاری یکی از بهترین شهردارانی است که تا به امروز تاریخ رباط کریم به خود دیده است.
🔹در پایان این جلسه به تاکسی داران فعال سطح شهر حواله رایگان روغن و لنت ترمز رایگان اهدا شد.

news source
اداره روابط عمومی
Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0