14 آذر 1398 ساعت 20:19

مدیر حوزه دفتر شهردار با اشاره به اینکه یکی از سنجش کار آمدی نظام اداری میزان رضایت مندی شهروندان است، گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در شهرداری رباط کریم از اولویت های کارکنان می باشد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط کریم، حمید افشار با تاکید بر تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان مدیریت شهری، افزود: مجموعه مدیریت شهری رباط کریم باید با پشتکار، تعامل و همکاری، توانایی های خود را در راستای رشد و توسعه شهر  بکار گرفته و با اهتمام جدی در اجرای مطلوب تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی صادقانه به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع در راستای اخلاق مداری و اخلاق اداری مطلوب یک امر ضروری است، ابراز داشت: اخلاق اداری مطلوب زمانی حاصل خواهد شد که کارکنان اداری خود را خدمتگزار و وکیل مردم بدانند.

افشار با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع ، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم از نکات بسیار مهمی است که وظیفه تک تک نیروهای شهرداری نسبت به شهروندان و مراجعین است، اظهار داشت: شفاف سازی و مستند سازی نحوه ارائه خدمت و اطلاع رسانی و راهنمایی ارباب رجوع، بهبود و اصلاح روش های ارائه خدمات، نظارت بر حسن رفتار و کارکرد کارکنان، تدوین و اعمال آموزش، تشویق و تنبیه کارکنان، انجام نظر سنجی از شهروندان در ارتباط با نحوه دریافت خدمات و اصلاح روش ها بر اساس نتایج که با برنامه ریزی در دستور کارقرار گیرد از اولویت های شهرداری رباط کریم است.

ایشان با بیان اینکه کرامت انسانی و احترام به موجودیت انسان اولین عامل الزام آور مشتری مداری است، عنوان داشت: مسئولان مدیریت شهری به منظور ایجاد ساز و کار های لازم در ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم و برخورد مناسب کارکنان با مراجعین و نهادینه شدن این موضوع اقدامات لازم را در اولویت قرار دهند.

 

وی در پایان ضمن این مطلب که نظم و انضباط اداری بالاترین رکن هر اداره است، اعلام داشت: تلاش ما این است که در شان و منزلت همکاران قدم برداریم و در محیطی با آرامش و روحیه باز بتوانیم به مردم ارائه خدمت کنیم.

Back to Top

Template Design:Dima Group