27 خرداد 1398 ساعت 16:41

مدیر حوزه دفتر شهردار رباط کریم، روابط عمومی را پل ارتباطی دو سویه میان مردم و مسئولین دانست و گفت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی شنیدن مطالبات مردم و انعکاس آن به گوش مسئولین است

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط کریم، حمید افشار عنوان کرد :از مهمترین تعاریفی که میتوان در خصوص روابط عمومی ها به کاربرد، روابط عمومی پل ارتباطی میان مردم و مسئولین است که از مهمترین خصوصیات آن دو سویه و دوطرفه بودن آن بدون تفکر جناحی و حذبی است.

افشار با تاکید بر لزوم توجه به مطالبات مردم افزود : در حوزه روابط عمومی درخواست نقطه نظرات مردم باید مورد توجه قرار گیرد که افکار، انتقادات،خواسته ها و صدای مردم را به گوش مسئولین برساند تا اگر نیاز به اصلاح فرایند ها است این کار انجام پذیرد و اگر مردم اطلاعات دقیقی از روند کار اداری ندارند با اشراف کامل به موضوع در راستای پاسخگویی و اقناع مردم اقدام نمایند.

مدیر حوزه دفتر شهردار رباط کریم خاطر نشان کرد :یکی دیگر از مواردی که در حوزه روابط عمومی باید مورد توجه قرار گیرد روابط عمومی بحران است، به گونه ای که اگر اتفاق، انتقاد و یا خبر کذبی منتشر میشود روابط عمومی ها بتوانند با آمادگی لازم برای اقناع جامعه، پاسخ به نسبت های ناروا و اطلاعات غلط را داشته باشد.

افشار استفاده از ظرفیت رسانه ها را بسیار مهم دانست و بیان داشت : روابط عمومی و رسانه ها کانون مهم نظام اطلاع رسانی هستند و هرچه روابط عمومی ها ارتباط قوی تری با رسانه ها داشته باشند قطعا در زمان هایی که نیاز داشته باشیم از ظرفیت رسانه استفاده کنیم شاهد حضور موثرتری خواهیم بود.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش مجموعه روابط عمومی شهرداری رباط کریم خاطر نشان کرد: خوشبختانه، ارتباط و اطلاع رسانی حرف اول را در حوزه روابط عمومی شهرداری رباط کریم می زند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان، نقشی ارزشمند و رسالتی مهم را بر عهده دارد

Back to Top

Template Design:Dima Group