04 ارديبهشت 1397 ساعت 00:57

 

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار رباط کریم از تسهیل رویه های اداری این معاونت در راستای تکریم ارباب رجوع خبر داد .

 

 

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری رباط کریم ، مهندس یونس غفاری به حجم مراجعات در معاونت شهر سازی به دلیل تنوع موضوعات بسیار زیاد اشاره و بیان داشت : تشریح رویه های رسیدگی به مراجعات ، حذف بروکراسی های زائد ، استفاده از شیوه های الکترونیکی و تسریع در کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی از جمله مواردی است که اومورات ارباب رجوع در زمان معقول به انجام برسد.

 

وی با بیان اینکه ملاقات های عمومی شهردار بصورت هفتگی و در حوزه معاونت شهرسازی برگزار می گردد افزود : این معاونت منظور تسریع در رویه های اداری اقدام به نصب تابلوهای نمودارهای مراحل صدور مجوزها و انواع استعلامات در این حوزه جهت اطلاع رسانی و پیشگیری از سردرگمی مشتریان را اجرایی نموده است.

 

مهندس غفاری خاطر نشان کرد : پاسخ گویی سریع به مراجعه کنندگان یکی از اصول خدمات رسانی صحیح و رضایتمندی شهروندان است و جهت کسب رضایتمندی هر چه بیشتر باید زمانبندی و ترتیب مراحل اداری با حداقل زمان صورت پذیرد .

Back to Top

Template Design:Dima Group