پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم پیام تبریك شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رباط كریم بمناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان
Friday, March 29, 2024
categorytitle / معاونت فرهنگی اجتماعی . روابط عمومی(حوزه شهردار) .
  • time : 17:59
  • Date : Tue Mar 07, 2023
  • news code : 2826
پیام تبریك شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رباط كریم بمناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان
مهندس یونس غفاری شهردار ، محمود معبودی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفتند.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط کریم، متن پیام بشرح ذیل می باشد:

بسم الله الر حمن الر حیم
 نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) دوازدهمین امام و پیشوای شیعیان است. ابرمردی که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پایبوسی قدمش لحظه شماری میکند.
او حجت خدا در عصر غیبت است و هرگز زمین خالی از حجت نخواهد بود. بزرگ امامی که برپا کننده عدالتی است که اساس بعثت انبیاء(ع) است و چه فرخنده است زاد روز آن ذخیره عالم هستی که جهان به ظهورش خواهد بالید و زمین از عدل و دادش معطر خواهد شد و پرچم عدالت و رحمت حق تعالی بر بسیط دو گیتی به اهتزاز درخواهد آمد.
بدینوسیله ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،همه مسلمین جهان، منتظران ظهور و مردم مومن و انقلابی شهرستان رباط کریم و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک حضرت صاحب الزمان(عج) و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور را برای همه محبان و شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) مسئلت می‌نماییم.

 

news source
اداره روابط عمومی
Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0